Registrovaných přednášek: 4
  • Jak uspět v praxi
    1 author
    marek mencl Pábení

    Klimatické kompetence jako nedílná součást vaši pracovní pozice

    Klimatická změna se už dnes dotýká každého z nás. Česko se otepluje dvakrát rychleji než svět - od 60let jsme přidali 2 stupně. Zažíváme…

    Klimatické kompetence jako nedílná součást vaši pracovní pozice

    Klimatická změna se už dnes dotýká každého z nás. Česko se otepluje dvakrát rychleji než svět - od 60let jsme přidali 2 stupně. Zažíváme dlouhotrvající sucha, žijeme v přehřátých městech s tropickými nočními teplotami. V Praze bude za 30 let podnebí jako ve středomořském Tbilisi. Ale bez toho moře.

    Tahle situace není bez odezvy.
    Unie, státy, ale už i firmy hledají způsoby jak předcházet dalším škodám a jak se připravovat na další negativní následky. A právě schopnost zohlednit klimatickou krizi do vlastní práce, rozumět jejím základům a hlavním cílům bude patřit mezi důležité kompetence každé pracovní pozice. Ať už ve veřejné správě nebo byznysu.

    Na přednášce vám přiblížím dopad klimatické změny na Česko a to jakým způsobem může k jejímu řešení ve svém pracovním čase přispět každý z vás.

    Díky za váš hlas.

    Komu je přednáška určena?

    Klimatické kompetence jsou kompetence pro každou roli, pracovní pozici i majitele firem.
  • Jak uspět v praxi
    2 author
    Tomáš Rusňák TAURUM finance / Hypotécast

    Síla osobní značky

    Každý z vás má osobní značku, ale jen málokdo si to uvědomuje. A z toho mála téměř nikdo vědomě na své značce nepracuje. Proto je tak jednoduché v…

    Síla osobní značky

    Každý z vás má osobní značku, ale jen málokdo si to uvědomuje. A z toho mála téměř nikdo vědomě na své značce nepracuje. Proto je tak jednoduché v dnešní době rychle zaujmout. Jen se toho nesmíte bát.

    Mě se podařilo za 3 roky vybudovat tak silný osobní brand, že mi dnes stačí jeden post na LinkedIn a dokáži tím získat pozornost boardů jednotlivých bank, zvrátit nepříznivé vyjednávání o sankcích, získávat zakázky za miliony a díky tomu i v době, kdy náš hypoteční trh utrpěl meziroční propad o 80 %, můj byznys to nepoznamenalo vůbec.

    Nejsem markeťák, nejsem brand stratég a ani nemám patent na to, jak to máte dělat. Jsem praktik, který za poslední roky hodně věcí vyzkoušel a teď nastal čas, abych předal své poznatky dále.

    Jestli chcete slyšet, jak vybudovat velmi silnou osobní značku, hlasujte pro mou přednášku. :)

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří chtějí vědomě budovat svou silnou osobní značku.
  • Jak se efektivně vzdělávat

    Vzdělávací techniky, které pomohou se uplatnit na trhu

    V dnešní době se mnohdy setkáváme se situacemi, kdy absolventi nemohou sehnat práci v oboru. Jako důvod se mnohdy udává nedostatek praxe. Jak ale…

    Vzdělávací techniky, které pomohou se uplatnit na trhu

    V dnešní době se mnohdy setkáváme se situacemi, kdy absolventi nemohou sehnat práci v oboru. Jako důvod se mnohdy udává nedostatek praxe. Jak ale takovou praxi získat? Kde nasbírám ty potřebné dovednosti? Společně si probereme možnosti, jak na sobě pracovat, abychom si snadněji nalezli první práci v oboru.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je určena pro každého, kdo má zájem se uplatnit ve svém oboru. Doporučila bych jí zejména studentům a absolventům.
  • Jak uspět v praxi
    4 author
    Vladimír Macháček Slevomat.cz

    Jak se stát webovým vývojářem

    Baví tě programování či tvorba webů? Chceš se stát webovým vývojářem v nějaké větší firmě? Nevíš kde začít nebo plánujš přejít z jedné práce do druhé…

    Jak se stát webovým vývojářem

    Baví tě programování či tvorba webů? Chceš se stát webovým vývojářem v nějaké větší firmě? Nevíš kde začít nebo plánujš přejít z jedné práce do druhé? Chceš vědět, co obnáší dostat se na takovou pozici? Jaký je rozdíl mezi prací na hobby projektu a práci na projektu s 3.5M návštěvami měsíčně? Tak hlasuj a přijď se podívat! 🤟

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo se zajímá o programování nebo tvorbu webů, chce se stát vývojářem nebo jednoduše chce vědět, co to znamená dostat se na pozici webového vývojáře ve větší firmě.