Registrovaných přednášek: 3
  • Jak uspět v praxi
    1 author
    Martin Barna Effective Fitness Training

    Jak i za monitorem zhubnout a nepos*at se z toho

    V roce 2012 na Zemi poprvé zemřelo více lidí na problémy spojené s obezitou než hlady. Zhruba od roku 2006 do roku 2016 se doba, kterou lidé stráví v…

    Jak i za monitorem zhubnout a nepos*at se z toho

    V roce 2012 na Zemi poprvé zemřelo více lidí na problémy spojené s obezitou než hlady. Zhruba od roku 2006 do roku 2016 se doba, kterou lidé stráví v sedě z 5,7 na 6,4 hodin.
    Můj cíl je ukázat lidem, že to jde i jinak. Že to jde i bez dlouhých hodin s činkami ve fitku. Ukázat, že stačí jen pár cviků a pár návyků, aby vás lifestyle vypadal úplně jinak. Pojďte do toho se mnou.

    Komu je přednáška určena?

    Pro kohokoli, kdo potřebuje zhubnout či chápat co dělá stravu "skutečně zdravou".
  • Jak rozjet vlastní projekt
    2 author
    Josef Zemek Startupklastr

    STARTUPKLASTR

    Startupklastr se rodil v mé hlavě od zavirovaného jara, kdy bylo všechno zavřené, všichni se báli hospodářské krize, ve firmách se zbavovali lidí,…

    STARTUPKLASTR

    Startupklastr se rodil v mé hlavě od zavirovaného jara, kdy bylo všechno zavřené, všichni se báli hospodářské krize, ve firmách se zbavovali lidí, barel ropy v USA byl za minus 40 USD. Není to příležitost založit něco nového? A vyzkoušet jiné principy? Startupklastr je totál out of box a zároveň to není podnikání naruby. Jak vznikla odvaha vůbec sestavit poměrně megalomanskou vizi a co z ní je po 3/4 roku?

    Komu je přednáška určena?

    Pro ty, kdo mají dobrý nápad a ještě se do něj nepustili, protože něco. Pro naše podpůrce.
  • Jak uspět v praxi
    3 author
    Pavel Cahlík Jsem na značky!

    Osobní brand není jen buzzword

    Odlišit se, zaujmout, být autentický – to jsou úkoly, které jsou společné jak pro značky, tak pro osobní brandy. Konzistentní budování osobní značky…

    Osobní brand není jen buzzword

    Odlišit se, zaujmout, být autentický – to jsou úkoly, které jsou společné jak pro značky, tak pro osobní brandy. Konzistentní budování osobní značky je náročné, ale 100% se vyplácí. Projdeme celý proces krok za krokem.

    Komu je přednáška určena?

    Chceš vystoupit z davu, odlišit se a získat dreamjob? Nebo prostě jen chceš ukázat, jak jsi profi?