Můžu výběrem písma ovlivnit to, jak se lidé rozhodnou?

Jak může font vyhrát volby nebo přilákat do restaurace?

Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. 4 roky zkušeností, více než 300 konzultací s klienty, workshopy pro grafiky a markeťáky, kde učím vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. To vše mi umožňuje mapovat možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace.

Během toho všeho jsem hledala, testovala a nacházela odpovědi na otázky:
"Vnímáme fonty všichni stejně?"
"Mohou fonty vzbudit emoce?"
"Můžu výběrem fontů ovlivnit to, jak se lidi rozhodnou?"

Přednáška vám ukáže, nakolik fonty ovlivňují naše jednání a rozhodování. Každý den, každou chvíli a ve všech oblastech života i podnikání. Na vlastní kůži si vyzkoušíte, jak výběr písma ovlivní i vaše rozhodování i emoce.

Komu je přednáška určena?

Pro lidi, kteří se zabývají marketingem, designem, grafikou a používají fonty jako pracovní nástroj.
Pro copywritery a studenty, kteří chtějí mít přehled, jak jejich text může působit.
Pro management a HR recruting, kteří oslovují klienty a pracují s vizuální identitou firmy. ¨
Pro normální lidi, kteří mají rádi souvislosti a chtějí porozumět tomu, jak věci fungují.
Andrea Grigerová
Andrea Grigerová, Psychologie fontů