Registrovaných přednášek: 14
  • 1 author
    Josef Řezníček Včeliště

    Práce v online marketingu: Jak si vybrat specializaci a moje cesta

    Příběh mé 10leté cesty od studenta střední školy až po zakladatele marketingové agentury. Ukážu vám, jaké typy marketérů a pracovních pozic spojených…
    Jak rozjet vlastní projekt

    Práce v online marketingu: Jak si vybrat specializaci a moje cesta

    Příběh mé 10leté cesty od studenta střední školy až po zakladatele marketingové agentury. Ukážu vám, jaké typy marketérů a pracovních pozic spojených s marketingem dnes existují. V rámci přednášky vás zkusím nasměrovat, pokud zvažujete dráhu profesionálního (nejen online) marketéra.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří zvažují práci v marketingu, nebo chtějí vědět, jaké jsou možnosti.
  • 2 author
    Veronika Nováková KOUČ ME

    Time management: Čas na život

    Jak si najít čas na věci, které mají smysl? Které věci to vlastně jsou? Jak je možné, že ve století technologického boomu, kdy cestovat přes půl…
    Jak uspět v praxi

    Time management: Čas na život

    Jak si najít čas na věci, které mají smysl? Které věci to vlastně jsou? Jak je možné, že ve století technologického boomu, kdy cestovat přes půl světa nebo se spojit s druhou osobou nebylo nikdy rychlejší, máme problém si najít čas na pravidelné cvičení, či si v klidu přečíst ranní noviny u šálku kávy?Kde na to najít čas? Čas na život…

    Napadají Vás podobné otázky? Pak právě pro Vás je tato přednáška Time management Čas na život.

    Investovat dvě hodiny svého času na srovnání priorit, odstranění svých časožroutů a následně vytvoření vlastního plánu na ideální den, týden, měsíc i rok pomocí nejefektivnějších nástrojů z time managementu, tak abyste našli svůj čas na život.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, koho napadá: Jak najít čas na pravidelné cvičení, či si v klidu přečíst ranní noviny u šálku kávy? Zajít si na víno s přáteli a přitom mít vše hotovo. Kde na to najít čas? Čas na život…
  • Jak vytváříme učebnice matematiky?

    Jak popsat složité problémy z matematiky pomocí jednoduchých analogií z reálného světa? Můj dědeček napsal před deseti lety učebnice Hejného metody 📚…
    Jak se efektivně vzdělávat

    Jak vytváříme učebnice matematiky?

    Jak popsat složité problémy z matematiky pomocí jednoduchých analogií z reálného světa?
    Můj dědeček napsal před deseti lety učebnice Hejného metody 📚 Já pokračuju ve vývoji jejich elektronické verze.
    Povím vám, jakým způsobem se tvoří úlohy do učebnic a jak se vytváří software pro školy.

    Komu je přednáška určena?

    Zájem o vzdělávání :)
  • Jak se dělá marketing pro mobilní hru Smashing Four?

    Řeknu vám, jak utrácíme miliony dolarů za to, aby se lidi mohli nějakou dobu bavit naší hrou :) Také se například dozvíte kolik u nás utratil jeden…
    Jak uspět v praxi

    Jak se dělá marketing pro mobilní hru Smashing Four?

    Řeknu vám, jak utrácíme miliony dolarů za to, aby se lidi mohli nějakou dobu bavit naší hrou :)
    Také se například dozvíte kolik u nás utratil jeden uživatel peněz, řekl bych, že vás to překvapí.

    Komu je přednáška určena?

    Marketéři, hráči a hráčky :-)
  • 5 author
    Adam Štrunc Adam Štrunc

    Odpočinek jako nástroj produktivity

    Čemu přisuzují svůj úspěch a produktivitu lidé jako Churchill, Darwin nebo Jeff Bazos? Tito lidé šli na odpočinek úplně jinak, než většina lidí a…
    Jak uspět v praxi

    Odpočinek jako nástroj produktivity

    Čemu přisuzují svůj úspěch a produktivitu lidé jako Churchill, Darwin nebo Jeff Bazos?
    Tito lidé šli na odpočinek úplně jinak, než většina lidí a díky tomu dosáhli velké a stálé výkonnosti a životního naplnění. Toto záhadné tajemství odpočinku si v této přednášce odhalíme.

    Na konci přednášky budete odcházet s tím, že víte, jak zvýšit svou produktivitu a dlouhodobě si ji udržet pomocí odpočinku.

    Komu je přednáška určena?

    Stává se vám někdy, že...
    ..cítí při práci napětí a stres?
    ..jsou zavaleni prací?
    ..neumí odpočívat?
    ..dělájí jednu věc za druhou jako na běžícím pásu?

    Pokud ano, je tato přednáška přímo pro vás.
  • 6 author
    Juraj Sutoris Juraj Sutoris

    Jak přijmout sám sebe a nebát se dělat chyby (od číšníka, ředitele akvizic a marketingu, až na volnou nohu)

    V 19 letech jsem se díky podnikání a velké finanční krizi dostal do milionových dluhů. V tomto velmi stresujícím období jsem podlehl závislosti na…
    Jak uspět v praxi

    Jak přijmout sám sebe a nebát se dělat chyby (od číšníka, ředitele akvizic a marketingu, až na volnou nohu)

    V 19 letech jsem se díky podnikání a velké finanční krizi dostal do milionových dluhů.

    V tomto velmi stresujícím období jsem podlehl závislosti na pervitinu a alkoholu. Několikrát jsem spadl na samé dno. Prošel jsem ústavní léčbou v nemocnici, růstovou terapií a soustavným každodenním sebevzděláváním, abych našel „dobrý“ směr.

    Toto je střípek z příběhu, který vyprávím a který mě dostal tam, kde jsem nyní.

    Rozhodl jsem zcela přijmout sám sebe se všemi nedokonalostmi a povídat o své cestě široké veřejnosti.

    Tato přednáška bude zaměřena na osobní rozvoj. Budu demonstrovat techniky, metody a rituály, které jsem se na své cestě postupně učil.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je pro každého.

    Pro toho, kdo se chce v životě posouvat.
    Pro toho, kdo si ve svém životě pokládá otázky.
    Pro toho, koho zajímá osobní rozvoj.
  • 7 author
    Pavel Cahlík Pavel Cahlík – Jsem na značky!

    Odhalte, jak s vámi značky manipulují

    Budování značky je nekončící proces. Někteří chtějí ale využít neférových zkratek! Odhalte takové značky nebo jedince. Naučte se rozpoznat jejich…
    Jak uspět v praxi

    Odhalte, jak s vámi značky manipulují

    Budování značky je nekončící proces. Někteří chtějí ale využít neférových zkratek!

    Odhalte takové značky nebo jedince. Naučte se rozpoznat jejich zbraně a nenechte se jimi ovlivnit.

    Komu je přednáška určena?

    Moje přednáška je pro každého.

    Všichni jsme značkám vystaveni. Mnohdy se jim dokonce svěříme.

    O to víc je důležité vědět, s kým máte tu čest!
  • 8 author
    Andrea Grigerová Andrea Grigerová, Psychologie fontů

    Můžu výběrem písma ovlivnit to, jak se lidé rozhodnou?

    Jak může font vyhrát volby nebo přilákat do restaurace? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. 4 roky zkušeností, více než 300 konzultací s…
    Jak uspět v praxi

    Můžu výběrem písma ovlivnit to, jak se lidé rozhodnou?

    Jak může font vyhrát volby nebo přilákat do restaurace?

    Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. 4 roky zkušeností, více než 300 konzultací s klienty, workshopy pro grafiky a markeťáky, kde učím vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. To vše mi umožňuje mapovat možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace.

    Během toho všeho jsem hledala, testovala a nacházela odpovědi na otázky:
    "Vnímáme fonty všichni stejně?"
    "Mohou fonty vzbudit emoce?"
    "Můžu výběrem fontů ovlivnit to, jak se lidi rozhodnou?"

    Přednáška vám ukáže, nakolik fonty ovlivňují naše jednání a rozhodování. Každý den, každou chvíli a ve všech oblastech života i podnikání. Na vlastní kůži si vyzkoušíte, jak výběr písma ovlivní i vaše rozhodování i emoce.

    Komu je přednáška určena?

    Pro lidi, kteří se zabývají marketingem, designem, grafikou a používají fonty jako pracovní nástroj.
    Pro copywritery a studenty, kteří chtějí mít přehled, jak jejich text může působit.
    Pro management a HR recruting, kteří oslovují klienty a pracují s vizuální identitou firmy. ¨
    Pro normální lidi, kteří mají rádi souvislosti a chtějí porozumět tomu, jak věci fungují.
  • 9 author
    Tomáš Kazatel Seznam.cz

    Od kuchaře k vývoji pro Seznam

    Provedu Vás procesem a myšlenkami, které mě provázely od střední hotelové školy, přes rozhodnutí, že mě to vůbec nebaví až po nejlepší rozhodnutí…
    Jak uspět v praxi

    Od kuchaře k vývoji pro Seznam

    Provedu Vás procesem a myšlenkami, které mě provázely od střední hotelové školy, přes rozhodnutí, že mě to vůbec nebaví až po nejlepší rozhodnutí začít se sám učit programovat. Naší malou procházku začneme u středoškolských let plných očekávání od práce kuchaře. Pokračovat budeme přes složité období přesvědčení sebe, okolí a dalších o tom, že chci dělat úplně jiný obor. V neposlední řadě se zmíním o výsledku co mi to přineslo.

    Komu je přednáška určena?

    Pro kohokoliv kdo má zájem se rozvíjet a nebojí se změn. Celá přednáška Vám může dát vhled do pružného přizpůsobení se tomu co opravdu chcete.
  • 10 author
    Miroslav Koula SeyVillas GmbH

    Fight the Titans

    Dá se vůbec bojovat o zákazníka s nadnárodními firmami a vyhrát? Podíváme se na pár příkladech, jak jde s nimi bojovat, a jak je porážet...
    Jak uspět v praxi

    Fight the Titans

    Dá se vůbec bojovat o zákazníka s nadnárodními firmami a vyhrát? Podíváme se na pár příkladech, jak jde s nimi bojovat, a jak je porážet...

    Komu je přednáška určena?

    Pro studenty a všechny, které baví marketing, myšleno "skutečný" marketing ;-)
  • 11 author
    George BORC Memopoint

    Vize a mise nejen v podnikani

    Bude to kratky design o vizich.
    Jak rozjet vlastní projekt

    Vize a mise nejen v podnikani

    Bude to kratky design o vizich.

    Komu je přednáška určena?

    Nejen Studenti
  • 12 author
    Jana Havlíčková JCI Czech Republic, z.s.

    Self-leadership aneb když nefunguje buzerlístek

    Vedení lidí začíná i vedení sebe sama. Nefunguje ti buzerlístek a tým neplní své role, jak si představuješ? Univerzální návod na vedení lidí (ani…
    Jak uspět v praxi

    Self-leadership aneb když nefunguje buzerlístek

    Vedení lidí začíná i vedení sebe sama. Nefunguje ti buzerlístek a tým neplní své role, jak si představuješ? Univerzální návod na vedení lidí (ani sebe sama) neexistuje, protože každý jsme jiný. Jak tedy vědět, jak správně vést lidi? Začni u sebe. Poznej sám sebe a zjisti, kterým ze 4 druhů jsi v rozhodování, plnění úkolů a přístupu ke změně a autoritám.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška s testem je určena všem, co se o sobě chtějí dozvědět něco nového, naučit se lépe pracovat sami se sebou i s ostaními lidmi.
  • 13 author
    David Klouda ZELENKA Czech Republic s.r.o.

    Jak jsem zhubl 75 kilo a zlepšil celý svůj život (čekejte i praktické tipy pro vás)

    Moc dobře vím, že nadváha může negativně ovlivnit téměř všechny aspekty našeho života. Rád bych účastníkům přednášky předal konkrétní tipy, JAK a…
    Jak uspět v praxi

    Jak jsem zhubl 75 kilo a zlepšil celý svůj život (čekejte i praktické tipy pro vás)

    Moc dobře vím, že nadváha může negativně ovlivnit téměř všechny aspekty našeho života. Rád bych účastníkům přednášky předal konkrétní tipy, JAK a PROČ zhubnout ZDRAVĚ. Téma se může zdát povrchní, ale věřím, že nejen v mém případě vedla redukce váhy k nečekaným zlepšením ve všech oblastech života včetně toho pracovního.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny s nadváhou (i pár kilo může být pro sebevědomí rozhodující), kteří se chtějí dozvědět, jak jim pravidelná péče o zdraví může pomoci v kariéře, ale také v osobním životě. NIC NEPRODÁVÁM, popisoval bych jen svou vlastní zkušenost.
  • 14 author
    Ladislav Vitouš

    11 největších fuckupů v PPC reklamě a 11 jednoduchých hacků, jak na internetu neprodělat kalhoty, ale vydělat ranec

    Proč PPC reklama tak často nefunguje? S jakými chybami se potkávám každý den a jak jim jednoduše předcházet? Dozvíte se jak nad reklamou uvažovat a…
    Jak uspět v praxi

    11 největších fuckupů v PPC reklamě a 11 jednoduchých hacků, jak na internetu neprodělat kalhoty, ale vydělat ranec

    Proč PPC reklama tak často nefunguje? S jakými chybami se potkávám každý den a jak jim jednoduše předcházet? Dozvíte se jak nad reklamou uvažovat a jak se do ní pustit bez toho, abyste prodělali kalhoty.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo má vlastní web, nebo eshop a chce z něj získat víc. Pro studenty a fanoušky marketingu.